91 procent van de werknemers ervaart IT problemen op kantoor(*). Ze verliezen hiermee 30 à 60 minuten per week aan effectieve werktijd.

De grootste ergernis is de traagheid responstijd van software maar ook traag internet, internetstoringen, verouderde apparatuur en de beperkte of geen toegang tot bedrijfssoftware buiten kantoor worden daarnaast eveneens als hinderlijk ervaren.  45% besteed een half uur per week aan deze problemen een kwart zelfs een volledig uur.  10% van de ondervraagde is wel tevreden over de IT infrastructuur.  Ook geven de werknemers aan dat het moeilijk communiceren is met de support en helpdesk.

Bovenstaande plaatst de vinger op de wond van het traditioneel ICT brandjes blussen, het is niet alleen innerverend voor uw medewerkers maar zorgt ook voor een steeds terugkerende verborgen kost.

KMO’s, professionele en non-profit  organisaties schakelen dan ook beter over op een proactief managed service model. Dit zorgt  voor tevreden werknemers, verhoogt de productiviteit en verlaagt de kosten.

Met onze Proactieve Managed Services nemen wij de zorg voor uw ICT omgeving geheel uit handen tegen een vast maandelijks tarief per server en/of werkplek.

perfictcare

Bent U morgen zeker up en running ? Voorkomen is beter dan genezen!

Problemen met uw informatica omgeving zijn kostbaar en vervelend voor uw werknemers. Zeker als deze problemen niet structureel aangepakt worden. Ons perfICTcare service is dan ook ontworpen voor organisaties die 100% willen kunnen rekenen op hun ICT platform. Door middel van geautomatiseerde processen m worden uw systemen 24 uur per dag gemonitord en wordt er preventief in gereageerd op eventuele issues. De beschikbaarheid van uw ICT omgeving is onze zorg!

Meten is weten

Er wordt altijd eerst een Nulmeting uitgevoerd. De behoeftes worden geïnventariseerd en er wordt uitgebreid gekeken naar de organisatie, apparatuur, software, applicaties, verbindingen, licenties en supportcontracten. Hierna wordt er een uitgebreid rapport afgeleverd, dit in combinatie met een vrijblijvend advies en geeft u een duidelijk beeld over de actuele situatie en de benodigde actiepunten.

De voordelen van PerfICTcare voor u op een rijtje

  • Proactieve benadering van potentiële problemen, dus voorkomen in plaats van  genezen
  • Structurele oplossingen voor veel voorkomende problemen
  • Duidelijkheid in kosten van beheer en support, vaste tarieven, zonder verrassingen
  • Stabiele ICT omgeving door 24 uur monitoring en zorg van experts
  • Rechtstreekse en onbeperkte toegang tot onze service desk | telefonisch 8u00 – 17u30 | service portaal | Optioneel Acces (+) toegang 6u00 -22u00 (zaterdag, zondag)
  • Kosteloze nulmeting bij een 3 jaarcontract
  • Elektronisch dossier
  • Bewaking integriteit en werking backup-systemen
  • Twee uur responstijd tijdens kantooruren bij storingen aan kritische processen (zonder toeslag)
  • Backup werkplek ingeval van disaster indien uw eigen infrastructuur niet beschikbaar is door brand, overspanning, enz …
  • Training & Coaching gratis deelname aan onze PerfICTcare workshops en trainingen

 

managedservice

Wenst u meer informatie contacteer ons vrijblijvend: info@interlight.be of tel: 01154209

 * informatie op basis van een enquête bij 1000 werknemers uit verschillende sectoren door softwareleverancier SPS

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s