yealink_sip-t48g_hoge_resolutie

Dat de belkosten een stuk lager liggen dat wist u waarschijnlijk al, maar dit is slecht één van de vele redenen waarom bedrijven overschakelen naar een VoIP oplossing aangeboden door hun ICT partner.

  1. Kostenbesparing belkosten en abonnementen: Met VoIP kan u tussen de 40% en 70% op uw zakelijk bel en abonnementskosten besparen, zonder in te boeten op kwaliteit en functionaliteit.
  2. Schaalbaarheid: Software gebaseerde VoIP oplossingen zijn op licentie basis gemakkelijk aanpasbaar, indien men opteert voor een hosted oplossing kan men gewoon maandelijks het aantal werkplekken aanpassen aan de behoefte.
  3. Flexibel: Toestellen zijn niet gebonden aan één locatie, kunnen overal aangesloten worden waar internet toegang ter beschikking is op kantoor, satelliet werkplekken,bij medewerkers thuis en/of onderweg. Niet alleen traditionele toestellen maar ook pc’s, notebooks en smartphones en omdat VoIP een open standaard is over een heel breed gamma van fabrikanten heen. Niet gebonden aan een merk of type toestel wat na een aantal jaren niet meer leverbaar is of waar je dure onderhoudscontracten op dient te betalen.
  4. Betere bereikbaarheid: De uitgebreide functionaliteiten van Voip centrales zorgen voor een professionele afhandeling van uw telefoonverkeer en zorgen dat uw medewerkers optimaal beschikbaar zijn.
  5. Lage investering: VoIP oplossingen kunnen aangeschaft worden een hosted model waar Interlight zorgt voor de investeringen in de centrale infrastructuur en u  betaald alleen voor de werkplekken die u gebruikt per maand. Ook als u zelf de centrale infrastructuur aanschaft komt dit meestal een stuk goedkoper uit dan de traditionele centrales daar u IT en telecom resources kunt combineren.
  6. Hoge betrouwbaarheid: VoIP in een gehosted model biedt een redundante oplossing met optimale beveiligingen op het vlak van stroomstoringen, brand, defecten, enz… en indien de centrale lokaal voorzien wordt kan ze gebruik maken van de backup en recover faciliteiten van je computernetwerk.
  7. Integratie met IT toepassingen en Click to Dial: Uw VoIP centrale kan geïntegreerd worden met softwarepakketten zoals MS Outlook, MS Office 365, Salesforce, Dynamics, Sage ACT!, SugarCRM en Google Contacts. Of u kan u IP telefoon eenvoudig bedienen vanuit uw desktop met een muisklik.
  8. Uitgebreide Functionaliteiten: CRM Software gebaseerde VoIP centrales beschikken over een heel aantal functionaliteiten tot zeer uitgebreide integratie met toepassingen, Call center functionaliteiten, hotelfuncties, Koppeling met Outlook,  Beschikbaarheid via Smartphone, Het Nieuwe Werken, Overal bereikbaar • Voicemail • Fax-to-email• Uitgebreide Callcenter functionaliteiten • Wachtmuziek, Call center agents, DND (niet storen), Overnemen telefoon in groep,Telefonisch vergaderen, Busy Lamp Field, Verkorte kiesnummers,Gespreksroutering, Belgroep, Menukeuze, Wachtrij systeem, Mee te zenden nummer bij doorschakelen, Call center supervisor, Uitgebreide call center rapportages (uit- en ingaand), Conference oplossing, Call recording
  9. Integratie met IT resource en support: Een centraal aanspreekpunt voor zowel uw IT als telefonie noden in combinatie met het gedeeld gebruiken van bekabeling, netwerkinfrastructuur, internet connectiviteit, beveiliging, hardware maakt het niet alleen eenvoudiger maar optimaliseert uw investeringen en drukt de kosten.
  10. VoIP investeringen hebben lange levensduur: Daar het gaat om een software gebaseerd systeem kan uw centrale permanent ge-update worden naar steeds de nieuwste functionaliteiten en door de open standaard ben je niet gebonden aan een enkele fabrikant van VoIP toestellen.

Voor meer informatie contacteer vrijblijvend onze VoIP specialist 011/349290 of info@interlight.be

Business Center Interlight – Lutlommel 164 – 3920 Lommel – Tel: 011349290 –   sales@interlight.be http://www.interlight.be

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s