Als ondernemer heb je andere zorgen aan je hoofd dan afdruk- en ICT problemen. Dit wordt allemaal perfect opgevangen door onze all-in ICT partner Interlight.

Savemak, al 27 jaar een begrip in de verzekeringen, finance en vastgoed koos voor de perfICTprint oplossing van Interlight.

Interlight was in het begin onze leverancier voor de IT. Na een onderbreking van enkele jaren hebben we de weg teruggevonden. Zij vormde voor ons het perfecte evenwicht tussen een correcte prijs en een sluitende dienstverlening. Met PerfICTprint en PerfICTcare kunnen we voor een vaste prijs per maand rekenen op all in support en kunnen onze medewerkers met al in hun ICT problemen terecht op de helpdesk van Interlight. Dit vonden we niet meer bij onze toenmalige leverancier. Dat Business Center Interlight ook nog eens dichtbij is gevestigd, is mooi meegenomen.

We waren reeds bekend met een de formule van printen onder contract. In het verleden is dit ooit voorgesteld geweest door onze vorige leverancier maar hier had ik mijn twijfels over. Ook deze keer was ik sceptisch over de formule maar de twijfels werden vlug weggenomen door de goede begeleiding doorheen het traject.

De vervanging van het toestel was ons uitgangspunt, we hadden reeds een mono printer staan die nodig aan vervanging toe was gecombineerd met een aparte kleurenprinter. Met vooruitgang in het achterhoofd hebben we gekozen voor één kleurenprinter met een grotere capaciteit en meer mogelijkheden. Op deze manier kunnen we onze papier-werkstroom automatiseren naar onze applicaties.

De omschakeling van toestel is zeer vlot verlopen. Het toestel wordt geïnstalleerd en gekoppeld met de applicaties. Om met het nieuwe toestel te werken werd een korte opleiding voorzien zodat iedereen zijn weg vond in de nieuwe menu van het toestel.

Als ondernemer heb je andere zorgen aan je hoofd dan je print en ICT omgeving en zeker dan het bestellen van Toner en printer toebehoren. Dit wordt allemaal perfect opgevangen door onze all-in ICT partner Interlight.